Onze Service

Bij Blisss Verpakkingssoftware vinden we het belangrijk om u goed te ondersteunen tijdens een software implementatie. Met onze serviceconcepten zorgen we ervoor dat u al uw zorgen uit handen worden genomen en dat u zich gewoon op uw eigen werkzaamheden kunt richten. Ook zorgen we er voor dat u het maximale resultaat haalt uit onze software. Dit we doen we onder andere met de volgende concepten:

Helpdesk bij u op kantoor

De Helpdesk houdt in dat voorafgaand en gedurende de lancering van de software een medewerker van ons aanwezig zal zijn bij u op kantoor. Onze medewerker kan u waar nodig ondersteunen als u vragen heeft over de modules van de verpakkingssoftware. Doordat deze persoon werkzaam is bij u op kantoor kunt u altijd bij deze persoon terecht met uw vragen. U betaalt slechts voor de uren dat de werknemer daadwerkelijk voor u bezig is.

Trainingen en instructies

Onze ervaren trainers kunnen u zowel ondersteunen bij de implementatie van de software als bij andere trainingen op relevante gebieden. Wij geven verschillende workshops en instructies om de effectiviteit van het gebruik van de verpakkingssoftware te verhogen. Wij kunnen onder anderen bij u langskomen om via praktijkopdrachten samen door de softwareprogramma’s te lopen.

Blisss Software ambulance

De Blisss Software Ambulance geeft klanten die verpakkingssoftware willen implementeren de mogelijkheid om een stagiair mee te laten lopen met het traject. Dit kost maar € 500,- per maand (incl. stagevergoeding & werkgeverslasten). Hierdoor lopen uw eigen werkzaamheden geen vertraging op. Aanvullend werk zoals het uitrollen van Office 365 of het maken van werkinstructies doen wij voor een concurrerend uurtarief (€ 45,-). Bekijk hieronder de Video.

Enthousiast over onze Verpakkingssoftware ?

Start typing and press Enter to search